Recursos personals

Més hi veuen quatre ulls que no pas dos.

Les sessions de psicomotricitat que es proposen es basen en la presència de dos mestres (un/a psicomotricista i el mestre/a tutor/a) a l’aula, per tal de portar a terme una sessió favorable, segura i beneficiosa pel desenvolupament global del infant. El fet que hi hagi dos persones a la sala permetrà unes intervencions i observacions més específiques i concretes, ja que un es pot mantenir al marge de la sessió, tot observant les accions i joc dels infants, i l’altre pot intervenir/proposar les accions des de dins del joc del nen/a.

És important que un dels dos mestres sigui el tutor del grup, ja que aquest coneix en tot moment les necessitats i els interessos dels infants i, així doncs, aprofita aquest coneixement per relacionar les propostes motrius amb el treball de l’aula. El fet de presentar una proposta motriu relacionada amb un aspecte treballat a l’aula genera entre els infants un gran plaer, ja que vinculen el joc amb tot el què han après a l’aula i, per tant, esdevé una situació de joc amb plaer.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s